duminică, 26 aprilie 2015

Casa sa fie de piatra

Vad ca romanii se orienteaza spre pamant.
E laudabil ca lumea incepe sa inteleaga ca nu e nici o fericire la bloc asa ca alege varianta casa.
Dar si casa e cu cantec.
Daca o iei in buricul targului, poti crede ca vei fi invidiat, dar daca vei analiza mai bine o sa vezi ca nu e important cum te vad altii ci ce vrei tu cu adevarat si poate visele tale de casa nu sunt si in realitate.
Eu imi doresc dintotdeauna sa am o casa. Nu bloc, la bloc e doar asa, ca sa nu dormi in drum.
Asa, imi doresc o casa de piatra, la propriu.

 Nu vreau o casa grandomana in care sa bag bani de sa ma usuc iarna la caldura, nu . O casa ok pentru mine e una mica, cu 2 dormitoare dar cu bucatarie mare si terasa la fel, asta pentru ca in bucatarie pregatim viitorul, cele de iarna, masa de zi cu zi, cafeaua de dimineata, de dupaamiaza, de cand esti cu cei apropiati.
A, locul e si mai important.
Nu e ok pentru mine sa am casa in 400 -800 mp. si vecinii sa imi sufle in coaste, sau la strada, nuu. Casa trebuie sa fie pe un teren de macar un hectar, plasata in centru, sa n-aud vecinii, nici soseaua, nici praful de pe ea, nici nimic.
E important sa luati in calcul terenul din jurul casei, ca poate vrei un copac, poate o padure de flori,ceva pe unde sa-ti plimbi talpile.
M-am uitat pe anunturi in toata tara si vad ca sunt zone in care cu aceiasi bani cu care iti cumperi un apartament langa serviciu iti poti lua o bucata de deal undeva mai izolat si tot iti raman bani.
E bine de gandit inainte de a face achizitii mari si pe termen lung.

Poate de asta s-au inventat antenele si wi-fi si satelitii,sa poti avea conexiune de oriunde iar energia electrica sa o poti produce cu energie verde.


house photo: House DSC02031.jpg
sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu