luni, 20 aprilie 2015

Cașul și branza de capra


Ca a venit primavara si e iarba pe camp, incepe productia de cas si branza proaspata.
Din studii se pare ca cea mai buna branza e cea de capra, deoarece e cea mai bine digerata de organism, are un numar mai mic de grasimi, are mai putine calorii, estetic e mai alba ca cea de oaie, la copii e mai bine tolerata ca cea de vaca, contine mai mult calciu si intareste imunitatea.
Poate unii vor stramba din nas ca mirosul , ca alea, dar adevarul e ca e mai buna ca cea de oaie, asa ca atunci cand mergeti la piata, puteti intreba vanzatorii daca au si capre in card, macar nu e 100% branza de oaie.
O alta calitate din spusele nutritionistilor e ca accelereaza metabolismul, asa ca pe langa beneficii ce poate fi mai bun decat o salata de rosii si branza proaspata sub forma de cas?
Azi mi-am cumparat o bucatica de cas de capra, mai umeda asa, nu imi place casul ala uscat, o bunatate, ce sa va mai zic? :)
Eu mi-am luat din piata, dar pentru poza am cautat pe net si uite ca sunt producatori seriosi de cas dulce de capra, o bunatate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu